Dag 3 en 4

31 augustus 2015 - Kell am See, Duitsland

Gisteren hebben we eigenlijk niet zo heel veel gedaan. Dean heeft bijna de hele dag in z'n badje gezwommen en we lekker in het zonnetje gezeten. Wat wel heel erg zielig was dat hij 's nachts uit z'n bed was gevallen. Gelukkig sliep hij daarna gelukkig weer snel door. Dus nu hebben we de kast die in z'n slaapkamer staat maar een kwartslag gedraaid zodat hij er niet meer uit kan vallen.

Vandaag zijn we nadat Dean eerst naar de Bolloclub was geweest en een koe heeft gemaakt van Playmais naar het vliegtuigmuseum in Hermeskeil geweest. Daar hebben we ook wat tussen de middag gegeten. In de Concorde nog wel! Was wat vliegtuig groot zeg. Dat was wel heel erg leuk. Dean vond dat ook heel erg leuk hij bleef maar zeggen dat het vliegtuig snel op zou stijgen.

Daarna zijn we alle vliegtuigen en helikopters gaan bekijken sommige kon je ook van binnen bekijken maar de meeste niet. Ook was er nog een schaalmodel van een raket. De echte is ong 10x zo groot.

Toen we daar klaar waren moest er natuurlijk nog even boodschappen doen en daarna zijn we weer terug gegaan naar het park waar Dean weer even lekker in z'n badje ging spelen.

Na het eten zijn we nog even naar de indoorspeeltuin met hem geweest waar wij een bakkie koffie hebben gedronken en Dean even lekker kon spelen en rennen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wil:
    1 september 2015
    Dit is een echte "doe"-vakantie!!
  2. Veronique:
    2 september 2015
    Ja we houden niet echt rustig hihi. Maar vandaag houden we weer een rustiger dagje.