De laatste 2 dagen

12 september 2015 - Den Haag, Nederland

Zo eindelijk dan de laatste 2 dagen.

Donderdag hebben we niet zo heel veel gedaan nog wel even langs de wasserette geweest dus bijna alles kon schoon de kast weer in thuis. En alvast het grootste gedeelte ingepakt.

Daarna zijn we nog even boodschappen wezen doen. Ik heb nog haarverf van shops meegenomen wat hier bij de Kruidvat € 11,99 kost en in Duitsland € 2,95!! Heb er maar meteen 4 meegenomen heb ik voorlopig iig genoeg!!

Ook zijn er 15 zakjes hackbraten mee naar huis gegaan en Dean kon voor de laatste keer in de auto winkelwagen.

Toen we weer terug waren op het park hebben we Dean laten kiezen of zwemmen of paardje rijden. En natuurlijk koos hij voor zwemmen. Alle kinderen zonder zwemdiploma zijn in het zwembad daar verplicht om een zwemvest te dragen die je zo kon pakken dus dat was wel fijn. Eerst hij heeft lekker gespeeld in het kinderjasje en daarna zijn we hem naar het diepere gedeelte gegaan en naar de stroomversnelling. Die vond Dean natuurlijk helemaal geweldig en ging volgens hem super snel!!!

Op een gegeven moment zegt hij tegen Gerard laat me nu maar los ik kan wel zelf zwemmen (in 1m. 40)  Geer zei nou dat dacht ik niet daarna zaten we even bij de bubbelbank zegt hij ineens: zo ik ga even onderwater zwemmen dus ik nou doe dat nog maar niet Dean dat moet je eerst nog leren aan z'n zelfvertrouwen mankeert iig niets

Na het zwemmen heeft Gerard een lekker patatje voor Dran gehaald en daarna lekker naar bed.

Vrijdag moesten we om 10.00 uur al het huisje uit zijn. En uiterlijk om 10.30 uur de sleutels inleveren. Ik ging rond 09.30 nog even naar het toilet en Gerard was de auto aan het inladen en wat bleek toen geer terugkwam stond de schoonmaakster al in de hal! Ze is maar weer weg gegaan toen ze begreep dat we nog niet klaar waren.

Dean heeft nog heel even gespeeld in de market dome en daarna zijn we weg gegaan. Bij van der Valk Venlo hebben nog wat gegeten en daarna zijn we doorgereden naar huis. Dean meldde nog wel dat hij Bollo en Orie zou gaan missen

1. Wil:
    14 september 2015
    Welkom thuis!!, Jullie hebben een leuke vakantie gehad en ook belangrijk het weer viel mee. Nu weer aan het werk en naar school (effe wennen).