Dag 2: Trier

29 augustus 2015 - Kell am See, Duitsland

Vanmorgen was ik natuurlijk als eerste wakker om 07.20 uur, Gerard ong. Een uur later en Dean zo rond 08.50 uur. Rond die tijd ging ik net weg om te gaan hardlopen, ik heb bijna rond het meer gelopen maar omdat ik niet precies wist of dat pad het park weer in zo gaan ben ik maar weer terug gegaan.

Daarna nog wat oefeningen gedaan en lekker wezen douchen. Toen we alle 3 klaar voor vertrek waren zijn we gezellig naar Trier geweest en zijn we de Porta Nigra ingegaan. Zie de foto's.

Op de terugweg naar het park zijn we bij de Hela gestopt om daar een barbecue te kopen en daarna zijn we doorgereden naar de Rewe hier in Kell. Om daar lekker wat vlees en natuurlijk braadworsten te halen.

Terug in het huisje heeft Dean nog lekker in het badje gespeeld die we voor hem hadden gekocht. Het zwembad hier is overdekt en met deze temperaturen is dat niet echt lekker natuurlijk. En Gerard had ondertussen de barbecue aangezet. Het vlees was erg lekker behalve de worsten hadden we allebei nog een speklapje en Gerard een varkenslapje en ik een feuerspies. Die was een beetje pittig maar wel erg lekker.

1. Wil vd berg:
    29 augustus 2015
    Wel intresand de porta nigra vond het toen wel leuk om te zien vind het ook een mooie stad tier gezellige winkeltjes . Je wist niet of je helemaal rond het meer kon lopen en dan op het zelfde pad terug kwam volgens mij wel hoor wij zijn vaak rond het meer gelopen ziet er lekker uit wat op de barbecue ligt gezellig hoor
  2. Ellie:
    29 augustus 2015
    Mooie foto's van trier ziet er lekker uit de barbecue Dean is zeker blij met zijn bollo petje veel plezier verder XXX
  3. Veronique:
    30 augustus 2015
    De barbecue was erg lekker. Lekker vlees bij de supermarkt gehaald het was echt heel erg lekker.

Ja mam die pet is gister niet meer af gegaan

De porta nigra waren we vorig jaar ook geweest alleen niet naar binnen omdat we toen met de buggie zaten
  4. Ien:
    30 augustus 2015
    mooie foto's Veronique en de barbecue wat er op lag zag er ook goed uit
  5. Riet Neervoort:
    30 augustus 2015
    zijn hele mooie foto's en de omgeving ziet er ook goed uit waar jullie zitten doet gerard en dean maar de groetjes en een dikke knuffel voor dean
  6. Wil:
    1 september 2015
    Trier is en blijft een mooie stad!
    Jammer dat het zover weg is om daar de kerstmarkt te bezoeken!
  7. Veronique:
    2 september 2015
    Dank je Ien het was zekker lekker de barbecue.

Riet: Dikke knuffel van Dean terug.

Nou dat vind ik ook tante wil het net te ver weg om te rijden.