Dag 7

4 september 2015 - Kell am See, Duitsland

Gisteren we zo rond 10.30 uur vertrokken naar de dierentuin van Saarbrücken.

Het is niet zo'n hele grote dierentuin maar wel heel erg leuk. En omdat de dierentuin niet zo heel groot is merk je dat ook in de prijs voor volwassenen maar € 8,- en voor kinderen betaal je pas vanaf 5 jaar. Dean heeft daar de hele tijd met de kaart gelopen en de weg gewezen hoe we moesten lopen. Alle apen waren daar nogal onrustig de hele tijd waren ze aan het schreeuwen en de chimpansees waren zelfs aan het vechten en Dean die zat zich rot te lachen erom

Toen we eenmaal terug waren op het park heeft Dean zich weer laten schminken ditmaal werd hij een blauwe Spider-Man. Daarna was het tijd voor de mini disco en kwam z'n grote vriend Bollo!! Eindelijk kon Dean knuffelen met Bollo en ook kon hij dansen met hem. Op een gegeven moment gingen de jongen van het recreatieteam en Bollo samen dansen en alle kinderen die samen waren ook en Dean keek om zich heen en pakte een meisje die ook alleen stond meteen bij haar handen en trok haar naar zich toe en ging samen met haar dansen. Het meisje schrik eerst wel (zo te zien was het ook een verlegen meisje) maar daarna vond ze het heel erg leuk en handen ze samen de grootste lol!!

Natuurlijk hebben we gisteravond nog naar het Nederlands elftal gekeken maar ja dat was nou niet echt geweldig natuurljk.

Gerard is nu alle spullen aan het inpakken en ik ben met Dean bij de indoorspeeltuin zodat Gerard het in alle rust kan doen. We hebben een late check-out geregeld dat betekend dat we pas om 13.00 uur het huisje uit moeten zijn. Naar Center Parcs is het maar een uurtje rijden straks dus dat komt allemaal mooi uit

1. Wil:
    4 september 2015
    Niet te hopen dat het bij jullie ook zo hard regent, wanneer ik van mijn werkplek naar buiten kijk zie ik alleen maar regen!
    Jammer dat de vedettes (ORANJE) hebben verloren, wanneer het zo doorgaat heeft AH geen oranje-actie, dus niet met z'n allen sparen!!
    Geniet van jullie volgende park.
  2. Veronique:
    4 september 2015
    Bij ons schijnt gelukkig het zonnetje
    Ik denk dat als oranje niet doorgaat ah ook heel veel omzet misloopt
  3. Wil:
    4 september 2015
    Jullie hebben ook alle geluk, een zonnetje! (ieder krijgt wat hem/haar toekomt en dat is bij jullie de "oranje"- zon).
    Nou, met het mislopen van de "oranje"- omzet kunnen m'n zusjes hun winstuitkering vergeten (hahaha).
  4. Riet Neervoort:
    4 september 2015
    hier komt het met bakken uit de lucht. veel plezier op het andere park. ik dacht het niet ik zal me winstuitkering toch niet af laten hangen van oranje (haha)