Dag 8

5 september 2015 - Gunderath, Duitsland

Gisteren zijn we aangekomen in Center Parcs. Na een uurtje rijden waren we er. We zijn zo ongeveer 14.30 uur aangekomen. We konden meteen ons huisje in. Iets na 15.00 uur kwam er nog iemand van de schoonmaak vragen of alles naar was wens was met de schoonmaak, dat vonden we wel erg netjes.

Eerst hebben we nog even een rondje gelopen door de Market Dome, Dean noemt het de Monster Dome haha. Daarna is Gerard alles gaan uitpakken en ben ik met Dean naar de indoorspeeltuin gegaan. We waren daar nog geen 5 minuten of Dean was al 2x huilend naar me toe gekomen. De eerste keer had z'n kont pijn gedaan en de 2e keer liep hij wat mank en had hij last van z'n teentje. Na ong 1,5 uur zijn we weggegaan ook omdat Dean wat bang wordt van een geluid wat een apparaat produceert als die ballen gaat blazen. Hij wilde meteen weg en terug naar het huisje.

Toen we terug waren bij het huisje hebben we even wat gedronken en daarna zijn we naar de buiten speeltuin geweest. Hebben we even gegeten en is Dean lekker in bad geweest. Toen Dean naar bed was ben ik ook nog even lekker in bad geweest. Het was heerlijk!!

1. Ellie:
    5 september 2015
    Heerlijk he in een bad ik verheug me er ook al op dat ik in het hotel in bad kan als wij gaan. Echt iets voor Dean om van harde geluiden te schrikken is het huisje mooi
  2. Wil:
    7 september 2015
    Misschien was Dean een beetje moe van het reizen en alle indrukken en dat hij daarom moest huilen.
    Lekker hé zo'n bad, allen uitkijken dat je niet helemaal oplost in het badschuim.
    Veel plezier!!