Dag 5

2 september 2015 - Kell am See, Duitsland

Jammer genoeg heeft het gisteren bijna de hele dag geregend.

's Morgens ben ik eerst even naar de wasserette geweest, omdat we toch vroeg wakker waren zat ik er al om 08.10 uur. Ik was blij dat ik met de auto er heen was gereden want toen ik klaar was kwam het met bakken uit de hemel. Dan had ik daar gelopen met m'n schone droge kleding haha.

Daarna hebben we even geluncht en zijn we naar Gondwana (een prehistorisch museum met dino's) gegaan. Dat was echt heel erg leuk en heel erg mooi gemaakt maar soms toch nog wat te heftig voor Dean. We wilden er 2 jaar geleden al naar toe maar we zijn blij dat we dat toen niet hadden gedaan. Hij begreep wel dat het poppen waren maar hij vond het toch wel spannend. De T-Rex vond hij wel heel erg leuk om te zien maar Dean vond het niet leuk dat hij de Triceratops pijn deed. Ik ben me nog rot geschrokken van de megakrokodil. We kwamen daar aangelopen en die kroko lag stil dus ik een foto genomen en draai me om, om naar iets anders te kijken en ineens gaat die kroko brullen en bewegen en dat alles zag ik dus vanuit m'n ooghoek.

We hebben daar ook nog een reis door de tijd gemaakt waar je in 2005 begon in ruimtestation ISS en je eindigde weer bij de dino's. Aan het einde kregen we nog een 3d film te zien van de Megalodon (een megahaai). Het leek net alsof hij in een groot aquarium zwom en er werd gezegd dat je niet mocht niet flitsen omdat ze erg agressief zijn. Natuurlijk werd er geflitst en kwam de Megalodon op ons af en begon met het breken van het glas. We hebben de film helaas niet af kunnen kijken omdat het breken van het glas nog wat te eng was voor Dean.

Ze hadden daar ook nog een indoorspeeltuin waar we nog even naar toe zijn geweest maar dat was niet veel dus zijn we in het restaurantje daar nog wat te drinken gaan halen, waar ik een beetje last had van de taalbarriere, ik vroeg 1 orangina, een cola zero en een capri sonne voor Dean maar ipv de capri sonne kreeg ik een cappucino.

Het regende nog steeds toen we weer naar buiten kwamen, op de terugweg nog even boodschappen wezen doen en daarna zijn we met Dean naar de indoorspeeltuin op het park geweest. Volgens mij was heel Kell am See uitgelopen het was door het weer megadruk daarbinnen. Dean had al snel weer een vriendje gevonden om mee te spelen. Na een uurtje zijn we teruggegaan naar het huisje en hebben lekker gegeten.

Dean is lekker vroeg naar bed gegaan die was zo moe dat hij zat te knikkebollen op de bank.

1. Ien:
    2 september 2015
    zijn wederom weer leuke foto's. het zal je toch gebeuren dat je met je schone was in de regen loop kan je weer opnieuw beginnen. nou bij ons was het in de loop van de dag dat het zo regende en vervolgens bliksem en onweer maar nu is het weer lekker weer. doe gerard en dean maar de groetjes en veel plezier