Onze eerste dag: FILE!!

28 augustus 2015 - Kell am See, Duitsland

Onze eerste dag zit er bijna op.

We zijn vanmorgen om 09.15 uur weggereden dus nog redelijk volgens planning. Bij Van der Valk Gilze Rijen hebben we ff een bakkie gedronken, toen we daar net zaten zaten we ineens een file ontstaan de kant waar wij op moesten. Het bleek dat er een ongeluk was gebeurd, gelukkig was het wel doorrijdend verkeer.

Daarna zijn we nogmaals in de file beland maar ook dat duurde niet lang. Zo rond half 1 waren we bij van der valk in Stein endaar hebben we even wat gegegeten.

Toen we bij Maastricht aankwamen reden we gewoon weer de file in!!! Dean vond dat op dat moment niet meer zo leuk en begon te roepen dat de auto's weg moesten want hij wilde naar Bollo

Eenmaal in België en daarna ook in Duitsland konden we gelukkig goed doorrijden en hebben we geen files gehad.

Zo rond 16.00 uur waren we in Landal en zijn we na het inchecken en de auto uitpakken nog even boodschappen wezen doen. Natuurlijk hebben we daar meteen een stukje Fleiswurst meegenomen en alvast wat zakjes hackbraten. Terug in het huisje zijn we meteen gaan eten en daarna heeft Dean nog even lekker gespeeld in de indoorspeeltuin.

Volgrns ons is er in het park een vliegenplaag. Ik heb Gerard al gepromoveerd tot vliegenkiller, hij heeft er vanavond al zeker 20 doodgemaakt en in de indoorspeeltuin zaten er ook heel erg veel. We waren eerst van plan om daar een keertje te gaan eten maar dat doen we nu maar niet. Erg jammer want we denken dat Dean dat wek heel erg leuk had gevonden.

1. Wil vd berg:
    28 augustus 2015
    Leuk dat Dean zei alle auto's weg wandt hij moest naar bollo nou en nu maar genieten van de vakantie
  2. Riet Neervoort:
    29 augustus 2015
    is zeker jammer van die vliegenplaag en dat jullie daar niet kunnen eten
  3. Wil:
    1 september 2015
    Na zo'n begin (files en vliegen ) kan het alleen maar beter gaan!